Nagy rendezvényterem
Kis rendezvényterem
Panorámás tetőterasz
Bérleti díj: 1000 Ft/m2/nap az igénybe vett területre vetítve
Takarítás ügyelet: 2900 Ft+ Áfa/fő/óra.
Kötelező megrendelés a rendezvény utáni takarítás
Őrzés: 2800 Ft+Áfa/fő/óra.
A terem és a pakoláshoz használt kapukhoz kötelező a ház őreit megrendelni a bepakolás kezdetétől a kipakolás végéig.
Parkolás: A Bálnában megrendezett rendezvényekre területhasználati szerződéssel rendelkező partnereinknek lehetősége van előzetesen, rendezvényes napijegy vásárlására is, 1500 Ft/24 óra áron. A rendezvényes napijegyhez az igényeket rendezvény előtt 48 órával kell leadni.
Minden a rendezvénnyel összefüggésben felmerülő rezsiköltséget, parkolási díjat, és üzemeltetési díjat utólagosan a birtokba adási és visszavételi jegyzőkönyvben felvett óraállások alapján számlázzuk ki.
A Bálna második emeletén helyezkedik el a nagy rendezvényterem, amely előtt külön kényelmes fogadótér helyezkedik el. A klimatizált, árényékolható, sötétíthető rendezvényteremhez 2 db 24 négyzetméteres catering előkészítő helyiség tartozik.
Terem mérete: 1100 négyzetméter
Rendezvényterem előtere: 600 négyzetméter
Catering előkészítő helyiség: 2 db 24 négyzetméteres helyiség
A Bálna Budapestben megvalósuló rendezvényeknek, legyen az kis- vagy nagylétszámú fontos része a rendezvény jellegének megfelelő színvonalas vendéglátás.
Kizárólagos catering szolgáltatásokat nyújtó partner áll rendelkezésre a megrendelői igények kiszolgálására.
Bútorzatot (beleértve ruhatár kialakítása) és technikát hozni kell, kizárólagosság nincsen!
A termekben felfüggesztés csak felépítménnyel lehetséges, kivéve dekoráció. A rendezvényhelyszíneket egy teherlift szolgálja ki. Kérjük, hogy ezt vegyék figyelembe a be- és kipakolások tervezésénél. A III. emeltre a teherlift nem megy fel.
Dohányzás az épületen kívül lehetséges.
Mosdók használata mindkét emeleten külön biztosított a rendezvényen résztvevők számára.
Alaprajzok és képek a honlapunkon találhatók.
Helyszínbejárás csak időpontegyeztetés után lehetséges. Az ajánlat kérése nem von maga után automatikus foglalást, kérjük ehhez egyeztessen velünk az ajánlatkérés után megadott elérhetőségen.
Bérleti díj: 1000 Ft/m2/nap az igénybe vett területre vetítve
Takarítás ügyelet: 2900 Ft+ Áfa/fő/óra.
Kötelező megrendelés a rendezvény utáni takarítás
Őrzés: 2800 Ft+Áfa/fő/óra.
A terem és a pakoláshoz használt kapukhoz kötelező a ház őreit megrendelni a bepakolás kezdetétől a kipakolás végéig.
Parkolás: a Bálna 250 fős mélygarázsában első óra ingyenes, utána minden megkezdett óra 350 Ft/óra. A Bálnában megrendezett rendezvényekre lehetőség van előzetesen, rendezvényes napijegy vásárlásra is, 1500 Ft/24 óra áron. A rendezvényes napijegyhez az igényeket rendezvény előtt 48 órával kell leadni.
Minden a rendezvénnyel összefüggésben felmerülő rezsiköltséget, parkolási díjat, és üzemeltetési díjat utólagosan a birtokba adási és visszavételi jegyzőkönyvben felvett óraállások alapján számlázzuk ki.
A Bálna harmadik emeletén található a kis rendezvényterem, amelyet néhány száz fős fogadások, rendezvények lebonyolítására ajánlunk. Ha fontos az egyedülállóság, a különlegesség és az elvehetetlen panoráma, akkor érdemes mellettünk dönteni. Itt ugyanis nem csak a külső, hanem a belső panorámában is gyönyörködhetünk, hisz a Bálna belső galériájára is egyedülálló rálátást kínál.
Terem mérete: 480 négyzetméter
A Bálna Budapestben megvalósuló rendezvényeknek, legyen az kis- vagy nagylétszámú fontos része a rendezvény jellegének megfelelő színvonalas vendéglátás.
Kizárólagos catering szolgáltatásokat nyújtó partner áll rendelkezésre a megrendelői igények kiszolgálására.
Bútorzatot (beleértve ruhatár kialakítása) és technikát hozni kell, kizárólagosság nincsen!
A termekben felfüggesztés csak felépítménnyel lehetséges, kivéve dekoráció. A rendezvényhelyszíneket egy teherlift szolgálja ki. Kérjük, hogy ezt vegyék figyelembe a be- és kipakolások tervezésénél. A III. emeltre a teherlift nem megy fel.
Dohányzás az épületen kívül lehetséges.
Mosdók használata mindkét emeleten külön biztosított a rendezvényen résztvevők számára.
Alaprajzok és képek a honlapunkon találhatók.
Helyszínbejárás csak időpontegyeztetés után lehetséges. Az ajánlat kérése nem von maga után automatikus foglalást, kérjük ehhez egyeztessen velünk az ajánlatkérés után megadott elérhetőségen.
Bérleti díj: 2800 Ft/m2/nap az igénybe vett területre vetítve
Takarítás ügyelet: 2900 Ft+ Áfa/fő/óra.
Kötelező megrendelés a rendezvény utáni takarítás
Őrzés: 2800 Ft+Áfa/fő/óra.
A terem és a pakoláshoz használt kapukhoz kötelező a ház őreit megrendelni a bepakolás kezdetétől a kipakolás végéig.
Parkolás: a Bálna 250 fős mélygarázsában első óra ingyenes, utána minden megkezdett óra 350 Ft/óra. A Bálnában megrendezett rendezvényekre lehetőség van előzetesen, rendezvényes napijegy vásárlásra is, 1500 Ft/24 óra áron. A rendezvényes napijegyhez az igényeket rendezvény előtt 48 órával kell leadni.
Minden a rendezvénnyel összefüggésben felmerülő rezsiköltséget, parkolási díjat, és üzemeltetési díjat utólagosan a birtokba adási és visszavételi jegyzőkönyvben felvett óraállások alapján számlázzuk ki.
A nyitott terőterasz is a Bálna különlegességei közé tartozik. Onnan ugyanis elbűvölő panoráma nyílik az egész városra. De hogy még jobban, alaposan megcsodálhassák az egyedülálló látványt, a terasz egy részét dobogókkal magasítottuk meg.
Tetőterasz mérete: 215 négyzetméter 74 négyzetméteres magasított dobogóval
Maximálisan egyszerre 130 fő tartózkodhat a teraszon
A Bálna Budapestben megvalósuló rendezvényeknek, legyen az kis- vagy nagylétszámú fontos része a rendezvény jellegének megfelelő színvonalas vendéglátás.
Kizárólagos catering szolgáltatásokat nyújtó partner áll rendelkezésre a megrendelői igények kiszolgálására.
Bútorzatot (beleértve ruhatár kialakítása) és technikát hozni kell, kizárólagosság nincsen!
A termekben felfüggesztés csak felépítménnyel lehetséges, kivéve dekoráció. A rendezvényhelyszíneket egy teherlift szolgálja ki. Kérjük, hogy ezt vegyék figyelembe a be- és kipakolások tervezésénél. A III. emeltre a teherlift nem megy fel.
Dohányzás az épületen kívül lehetséges.
Mosdók használata mindkét emeleten külön biztosított a rendezvényen résztvevők számára.
Alaprajzok és képek a honlapunkon találhatók.
Helyszínbejárás csak időpontegyeztetés után lehetséges. Az ajánlat kérése nem von maga után automatikus foglalást, kérjük ehhez egyeztessen velünk az ajánlatkérés után megadott elérhetőségen.